poniedziałek, 7 września 2015

Sowa

Witam wszystkich czytelników :D (ale oficjalnie hehe)

Mam dla was pewną wiadomość. wpadł mi do głowy nieziemsko genialny pomysł <skromna>
A mianowicie, już od około dwóch tygodni planuję, a nawet rozpoczęłam pisanie miniaturki Dramione. Mam dosyć ciekawy plan, ale wam go nie zdradzę :D

Więc pewnie zastanawiacie się dlaczego o tym piszę. Miniaturka będzie nieco dłuższa, ale na bloga zostanie dodana w całości. Ze względu na szkołę, realizowane pasje i inne zajmujące mój cenny czas czynniki, termin przewidziany na jej dodanie, to max 3 miesiące.
I teraz oto zwracam się do was kochani. Jestem bardzo za tym, aby podzielić miniaturkę na 3 części i po skończeniu poszczególnych wysyłać je wam na maila w formie PDF. W ten oto sposób możecie stać się posiadaczami jeszcze nieopublikowanej treści.

Oczywiście nic za darmo :) sama wybiorę osoby, które zasłużą na takie malutkie wyróżnienie i zwrócę się do nich z prośbą o maila. Nie ukrywam, że będą to stali czytelnicy mojego bloga, których wyłapię, po publikowanych komentarzach :)

ps.
zakończenie pierwszej części planowane do końca września

A teraz bieżąca informacja :D
Rozdział 10 ukaże się nie później jak 13.09.2015 r. Chodź nie wykluczam wcześniejszego terminu, bo wasze komentarze pozytywnie nakręcają moją wenę. :D Dziękuję Wam a to.

pps.
Chciałabym aby rozdział był nieco dłuższy jak poprzednie i zawierał całą tajemniczą wyprawę naszej słodkiej parki po ten jakże magiczny "badyl" <--- cytuję Dracona

Dziękuję za uwagę :) i na prawdę kocham te wasze pozytywne komenty, jesteście kochani

buziaki :*******

2 komentarze:

  1. Nie mogę doczekać 10 rozdziału *O* kocham twoje opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przeczytałabym miniaturkę twojego autorstwa!
    Nie mogę się doczekać 10! Mam wrażenie, że będzie się działo!
    Czekam, czekam!

    OdpowiedzUsuń