czwartek, 9 lipca 2015

Słowem wstepu

Hej Wszystkim!

Jak widać będzie to blog o Dramione, historia widziana moimi oczami. Jak mi to wyjdzie zobaczycie sami już niedługo :)

Jestem wielką fanką wszystkiego co związane z Harrym Potterem, książki, filmy, blogi.
Moja mała przygoda z blogami rozpoczęła się jak miałam 12 lat i tak zostało aż do teraz, przeczytałam niezliczone ilości opowiadań, a zakochałam się w większości.

W końcu nadszedł czas, na stworzenie czegoś własnego. Jest to moja pierwsza taka historia, dlatego wasze komentarze bardzo pomogą mi w ulepszaniu i rozwijaniu tej historii :)

Akcja będzie toczyć się na szóstym roku nauki w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Voldemort nie istnieje, ale stosunki Gryffindor, Slytherin pozostają niezmienne.

Już niedługo pierwszy rozdział, zapraszam do czytania.




4 komentarze:

  1. Hejka :))
    Mam nadzieje, że bloga poprowadzisz do konca :*
    Napewno zostane z toba do konca bo zapowiada sie bardzo ciekawa historia :D
    I mam jeszcze jedno male pytanie czy moglabym byc informowana o nowych notkach na
    Poczcie: misiakk2001@gmail.com
    Blogu: kochasztowalcz.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko i przesylam buziaczki :**
    Ps. Weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      W planach mam poprowadzenie tego bloga do końca, przez dwa tyg nic nie wrzucę, bo będę zagranicą odcięta od internetu :(
      Jak tylko coś nowego się pojawi, będę informować przez pocztę :)
      Również pozdrawiam, ściskam i całuję :*
      Dzięki, że jesteś :)

      Usuń
    2. Czekam niecierpliwie :))
      Buzka :*

      Usuń
  2. Fajnie napisałaś osobie ten blog bd na pewno ciekawy 😍

    OdpowiedzUsuń