środa, 12 sierpnia 2015

Sowa

Hej <3

Nie było mnie tu troszkę czasu, wiecie wakacje i te sprawy :)
Pisze ta wiadomość żebyście nie myśleli, że zawieszam, czy porzucam to opowiadanie...co to, to nie :D
Rozdział szósty właśnie powstaje, więc na dniach się tu pojawi, troszkę cierpliwości :)
Chciałam równie podziękować za miłe komentarze i te wszystkie wejścia na bloga, uwielbiam Was :****
Jeśli chcecie być powiadamiane o nowych rozdziałach, to proszę zostawcie swojego maila pod tym postem, a ja przy dodaniu każdej nowej notki będę do wa pisać :)

Dziękuję Wam bardzooo buziakii :****


 

1 komentarz:

  1. Hej. Szybciutko mi zleciało tych pięć rozdziałów. Podoba mi się, że nie zrobiłaś "pogodzenia się i wielkiej przyjaźni" między Draco i Hermioną. Nienawidzę tego. Dlatego również mam nadzieję, że u ciebie się jeszcze trochę pomęczą ;)
    Mam do ciebie wielką prośbę o dodanie opcji obserwowania. Nie chcę zgubić tak dobrze zapowiadającego się bloga.
    Czekam z utęsknieniem na nowy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń