sobota, 5 marca 2016

Sowa


Witam, witam :) wszystkich moich Czytelników. czuję nieogarnione pokłady natchnienia i weny do pisania :) Kolejny rozdział na tym blogu pojawi się prawdopodobnie już za kilka godzin :)

Ale przed tym przychodzę do Was  z mam nadzieję dość ciekawą informacją.

Poprowadzę drugiego bloga!!! :) 

Nie martwcie się, nie zaniedbam tego, ponieważ ta historia jest dla mnie ważna.
Tak naprawdę to Dramione tutaj, jest tak samo nieprzewidywalne dla was jak i dla mnie. Nigdy nie ustalam dużo wcześniej co wydarzy się w następnych "odcinkach", to raczej spontaniczne decyzję, wynikające bezpośrednio z moje aktualnego stanu emocjonalnego. Dlatego tak bardzo kocham tego bloga, bo może się w nim stać dosłownie wszystko. Jest to Dramione na które zaplanowałam nieskończoną ilość rozdziałów, takie z którym ciężko będzie mi się pożegnać, więc będę chciała ciągnąć historie głównych bohaterów jak najdłużej.
Jest, a przynajmniej staram się żeby było, zabawne, lekkie, ale czasami również smutne, czy delikatnie przerażające, ale raczej z nastawieniem na tą luźniejszą rozweselającą część.

Nowy blog za to, również będzie tej tematyki, lecz powiedziałabym, że planuję uczynić go trochę bardziej poważnym. Co oczywiście nie oznacza, że zabraknie w nim humoru, o co to, to nie.
W tej nowej powstałej w mojej głowie historii, chcę bardziej skupić się na emocjonalnym podłożu naszej dwójki zakochanych bohaterów.
Będze to historia która w mojej głowie już na dzień dzisiejszy zakreśliła początek i koniec. Planuję niewiele rozdziałów, ale trochę dłuższych niż te tutaj.

Może spodoba się komuś mój pomysł, jak na razie zapraszam do prologu ---> TUTAJ
Nad szablonem oczywiście pracuję, więc na razie wybaczcie mi takie gołe, proste tło.

Dajcie oczywiście znać w komentarzach pod prologiem , co o nim sądzicie.


Ach,,, i wprowadziłam małe rewolucje na pasku bocznym na tym blogu, byście mogli wiedzieć kiedy spodziewać się kolejnych rozdziałów :D

lecę do pisania piętnastego :)

Dziękuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz